mafia

mafia

niedziela, 1 czerwca 2014

Yoł

Przepraszam, to nie jest rozdział ;c 
No ale... Dobra, ludzie. Wybaczcie mi moją dłuuuuugą nieobecność. Brak czasu, weny, kiepski humor... no ale postanowiłam, że jak tylko będę mieć już luz (tuż przed lub dopiero po wystawieniu ocen), to ruszę dupę i w końcu zacznę pisać. Głównie przez to, że są osoby, które na to czekają, próbują mnie zmotywować... i nie chcę ich zawieść i sprawić przykrości. Także... jeszcze tu wrócę, kochani~ Wakacje tuż tuż, a to może trochę mnie natchnie xD

7 komentarzy:

  1. No ja mam nadzieję, że coś wreszcie napiszesz ;d

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekam z niecierpliwością ^^ Jak w końcu wstawisz rozdział, to wybaczę Ci caaaaaaałą tą długą nieobecność :3

    OdpowiedzUsuń
  3. W takim razie siły, czasu i weny Ci życzę :). Ja jestem do tyłu na wielu blogach, ale akurat na Twoim mam wszystko do przodu, dlatego czekam niecierpliwie ;).

    OdpowiedzUsuń
  4. Pisz, kochana, pisz! Weny! :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Było by fajniejak byś napisała rozdział, bo ja tu kurwicy dostanę..!!!!! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. NO WŁAŚNIE ,tyle czekamy . Proszeeeeeee. Wróć i napisz następny ZAJEBISTY ROZDZIAŁ. :) <# ;) :P :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Jest już połowa 2016r...Co masz na swoje usprawiedliwienie?! XD

    OdpowiedzUsuń